Při podnikání, zvláště v oblasti, kde máte velkou konkurenci, musíte vychytat opravdu každou drobnost, abyste byli vždy o krok napřed před ostatními. Proto se zaměřte na detaily, které byste třeba dříve jen tak opomíjeli. To může zahrnovat i správně zvolené kontaktní údaje. Co vlastně kontaktní údaje zahrnují? Uvádí pro zákazníky konkrétní způsoby, přes které vás mohou kontaktovat. Většinou se jedná o adresu sídla nebo prodejny, telefonní číslo, email a popřípadě FAX nebo datovou schránku. Všechny tyto věci byste měli mít přehledně uvedené na každém důležitém místě. To znamená na vašich webových stránkách nebo na vašich vizitkách.
Důležité ale pro vás také je, jaké ony kontaktní údaje budou. S adresou sídla asi nic nenaděláte, i když, vždy je lepší, si vybírat pro své sídlo takovou lokalitu, která je pro veřejnost dostupná. Třeba ve smyslu, že je v okolí kde zaparkovat nebo je velmi blízko zastávka veřejné dopravy. Emailová komunikace je velmi důležitá a hodně zákazníků preferuje tento způsob komunikace. Kontaktní email by měl být jednoduchý. Měl by obsahovat název vaší společnosti, nejlépe na registrované doméně. Nepůsobí moc dobře, pokus máte email vytvořený na stránkách zdarma, jako je seznam nebo centrum.
Oddělte svůj osobní email od obchodního. Je nepřípustné, aby vás zákazníci kontaktovali na něčem, co má tvar radeček1599@seznam.cz. Sami byste se cítili hloupě, kdybyste takový email museli někde uvádět. Dejme tomu, že se vaše společnost jmenuje Chaty levně. Pak by váš kontaktní email mohl vypadat jako info@chatylevne.cz nebo jednatel@chatylevne.cz. Zaměřte se i na své telefonní číslo. Opět, oddělte rozhodně osobní mobil od firemního. Můžete si koupit náhodnou sim kartu od některého z operátorů. Anebo můžete zvolit atraktivní číslo, které si vaši zákazníci snadněji zapamatují. Můžete si totiž zakoupit speciální číslo, které budete dopředu znát, které je složeno jen z několika čísel a jde velmi snadno zapamatovat. Pokud vedle sebe dáte čísla 732 500 155 a 734 888 888, které si snadněji zapamatujete? Určitě to druhé. Využijte toho, že se taková služba nabízí.